понеділок, 1 квітня 2013 р.

Модуль 9. Рефлексія

Сьогодні зранку нам нагадали про те, що вже 1 квітня. У зв'язку із цим провели цікаву вправу: потрібно було назвати один правдивий факт, один вигаданий. Учасники повинні були відгадати, який із фактів вигаданий, який правдивий. Спробували оцінювати учнівські роботи "білих" учасників за прикладом стратегії (3,2,1) тільки трішки зміненим (3,2), тобто, 3 вдалі моменти в роботі і 2 пропозиції. Таким чином зрозуміли як потрібно буде оцінювати роботи учасників. Працюючи групами вдосконалила свої знання про переважаючі  візуальну, аудіальну, кінестетичну модальності, домінування лівої/правої півкулі мозку та різні види множинного інтелекту. Пройшовши анкету для оцінювання свого диференційованого підходу до навчання зробила висновки, що щось потрібно змінювати у своїй власній траекторії навчання. Оригінальною у нас пройшла педрада - обговорення групами за кавою. Внесли зміни до плану. Зараз буде довгоочікувана мною тема фасилітація. 

2 коментарі:

  1. Я як завжди пропустила найцікавіше ранкову розминку :(

    ВідповістиВидалити
  2. Так, було б непогано, аби усі учителі розуміли, що дійсно потрібно щось змінювати у власній траєкторії навчання (не всі усвідомлюють, що не можна припиняти вчитись все життя)!
    Намагайтеся писати рефлексію від свого імені (я зробила, я оцінила і т.д.) :))

    ВідповістиВидалити