пʼятницю, 29 березня 2013 р.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання повинне  будуватися навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття, форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Дійшла висновку - я не зовсім хороший вчитель, так як  в аналізі власної системи оцінювання необхідно вдосконалити свої знання  майже скрізь. Особливо, як я оцінюю навички мислення вищих рівнів та навички 21 століття у роботах моїх учнів,  використання вхідного оцінювання до початку вивчення теми для того, щоб спланувати процес навчання (приклад: дізнатися про попередні знання моїх учнів для того, щоб спланувати, як працювати упродовж вивчення теми), самостійне залучення учнів до форми оцінювання та інші види інструментів оцінювання проекту. 

Немає коментарів:

Дописати коментар