середа, 27 березня 2013 р.

Модуль 3 Рефлексія.

Під час вивчення даного модуля зіштовхнулася із проблемою - невміння складати конкретних навчальних цілей та запитань. Найбільше маю дізнатись про те, що завжди викликало затруднення: формулювання цілей, очікуваних результатів, НАЙБІЛЬШЕ - оцінювання. Ще не розумію за якими критеріями можливо оцінити дитячу творчість. Відбулося переосмислення у побудові запитань учням, викликало затруднення у постановці тематичних питань, а про ключові поки що взагалі говорити рано. Потрібно попрацювати ще над цим. Щодо дослідницької діяльності, то в голові ідеї є, але як їх перенести в реальність, щоб це відповідало віковим особливостям учнів поки що не уявляю. Буду намагатись всю інформацію переосмислити, усвідомити і видати очікуваний результат.

Немає коментарів:

Дописати коментар