середа, 27 березня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме було надано розтлумачування поняття "Формуюче навчання" та наведено приклади, як можна використовувати запропоновані зразки оцінювання під час оцінки проектів учнів. Знову відчуваю себе "тормозком" або "жирафою, до якої доходить на третій день", тому що формулювання ключового та тематичного запитань дійшло до мене набагато пізніше ніж це потрібно було зробити. Але дійшло! Так і на разі я не задоволена своєю роботою навіть на 30%. Виникли запитання щодо презентації: чи принциповим є дотримання послідовності - спочатку тематичні запитання, потім організаційні діаграми, а потім ЗХД? Діяльність учнів йде поки що повільно, надіюсь завтра зранку швидкість роботи мозку збільшиться і мені прийде прозріння.

1 коментар:

  1. Наталю, Ви не сама - ми в одному човні.
    Стосовно презентації, думаю, що порядок слайдів не принциповий і залежить від Вашого бачення теми. Ви краще знаєте своїх учнів і тому запропонуєте їм такий порядок, який найбільше їх вразить і "зачепить".
    PS. 30% - непоганий показник ;)

    ВідповістиВидалити